Ana içeriğe atla

Tatil Nasıl Geçti?

Tatil nasıl geçti? Farkına vardık mı? Ödevlerimizi yaptık mı? Derslerimize çalışıp ilk dönem yaptıklarımızı tekrar ettik mi? Şahsım adına konuşuyorum hayır. Bütün tatil boyunca bolca oyun oynadım, kitap okudum, gezdim ve css ile uğraştım. Pişman mıyım? Yine hayır. Güzel ve orantılı olarak hızlı bir tatil geçirdim. Zaten hangi tatilin hızlı geçtiğini düşünmedik ki, son güne, son saatlere geldiğimiz de. Unutamayacağım şeyler yaşamış değilim. Fakat güzel anlarım oldu. Sıkıntıdan stresten uzak, sabahlara kadar web ile uğraştığım güzel bir tatil oldu. Umarım sizlerinde tatili güzel geçmiştir.

Okullar açılıyor, beni üzen bir kısmı yok. Bünye alışık zaten okumaya. Son 1.5 yıldır okula lanet etmeyi bıraktım. Sabahları kalkıp tıpış tıpış gidiyorum artık. Şikayette etmiyorum. Yinede Pazartesi gününe denk gelen Mekanik dersi biraz sinir bozuyor. Yinede üzerimizden o rahatlığı atacakları kesin. Hele böyle bir derste çok daha hızlı olacaktır.

Bazı insanlar ile yakın arkadaşlıklar kurdum. Muhabbetimizi ve bağımızı kuvvetlendirdim. Bazıları ile ise daha da aramız açıldı. Özet geçmek gerekirse, mükemmel bir tatil geçirdim. Şükür etmek gerekir icabında. İnşallah güzel bir eğitim öğretim yılı geçirir, güzel notlar ile evimize döneriz. Sınıfta kalmayalım oda yeter.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, başka bir yazım da görüşmek üzere...

Yorumlar