Ana içeriğe atla

Sezonluk Blog

Evet, yine merhaba. Tekrardan ben. Özlediğinizi pek sanmıyorum, zaten bende hayranlarımın isteği ile tekrar dönmüş değilim. Böyle bir anlık heves gibi bende blog. Teknomizah'dan sonra adam gibi hiç bir bloga önem vermedim. Üşendim sürekli. Herhalde sürekli sıfırdan başlıyor olmamın sebebi buydu. Yinede yazılarımı okuyacak bir kaç kişi olması bile yeterli benim için. Son yazımı ne ne zaman yazmıştım? 7.06.2014. 4 ay olmuş. 4 aydır buraların tozunu bile almamışım. Solda ki tavsiyemdir kısmında ki videonun bile perti çıkmış. Kalsın o orada. Bu yazıyı okurken ona bakmanız için özellikle silmekten vazgeçtim.

Neden Döndüm?

Dönmemin en büyük sebebi Hanım Kız. Kendisi ile kup'ta tanıştım. Çok güzel bir dinleyici. Çok da güzel bir bloga sahip. Blog tasarımı tamamen ismini yansıtıyor. Kendisini tanıdığım için çok memnunum. Biraz da ona özendim, onun bloguna karşı duyduğu ilgi beni cezbetti diyebilirim. Bu yüzden döndüm.

Peki Her Şey Nasıl?
Her şeyin nasıl olduğuna dair benim de bir fikrim yok fakat iyi olması umudu ile elimden gelen çabayı sarf etmekteyim. Bazen kaytardığım da oluyor. Oda olsun. Daha liseliyim. Liseli kimliğimi kullanmayı çabuk bırakmak istemiyorum. Erken olgunlaşmak, hayat okulun da okumuş adam tavırları falan pek bana göre değil.

Okul Ne Alemde?
Okulum, o çok daha iyi. Lise son olduk Allah'a şükür. Artık bölümümüzü temizleme sorumluluğu da üzerimizden kalktı. Bu iş 10. ve 11. sınıflara kaldı. Zamanın da biz de yapmıştık. Hiç şikayet etmeden onlarda yapsınlar.

Staj mı? Ne Stajı?
Bir fabrika da, Mekanik Bölümü/Kazan Dairesi denilen bir yerde. Bakmayın Mekanik falan yazdığına. İçerisinde kaynakçı, mekanikçi, elektrikçi falan ne ararsanız var. Güzel bir ortamı var. Çalışanları ile olsun, atölye şefimiz ile olsun. Erdi abi, Ceyhun abi, Hakan abi, Okan Abi, hepsi iyi insanlar. Kendi ekmeğinin derdindeler. Bende bir yandan onlara getir götür, şunu ver bunu yap işlerinde yardımcı oluyor, bol bol çay demliyorum. Haftada 3 gün, çarşamba'dan cumaya. Belli bir miktar ücret ile.

Şuan?
Şuan mı? Saat sabah 06:46. Kalkmış bloguma yazı yazıyorum. 07:27'de servisim var. Fabrika için elbette. O yüzden hazırlanmam lazım. Sizlerle daha fazla konuşmak isterdim. Ama iş beklemez. Zaten bir gün kaytardık başımıza gelmeyen kalmadı. Bundan sonra işe devam.

Selametle...

Yorumlar

  1. Kalbinden öyle güzel cümleler dökülmüş ki çok çok mutlu ettin beni :) Eeee o vakit Hoşgeldinnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim o senin kalbinin güzelliği. Hoş bulduk :)

      Sil

Yorum Gönder