Ana içeriğe atla

Tarif et içindekileri?

Dün gece yine elim klavyeye kaymaya başlayınca, bu sefer bir metin yerine şiir yazayım dedim. Yazdım da. Güzel oldu olmadı. Ben yine içimde olup biten ne varsa döktüm. Yani öyle umuyorum.
Tarif et içindekileri?
Bir çığ gibi her geçen saniye büyüyor
Bir ateş gibi yakıp kavuruyor
Zifiri bir gecede yıldız gibi parlıyor

Kimi zaman susturuyor
Kimi zaman diline vuruyor
Her adımın da ayağına dolanıyor
Düşürmüyor, sendeletiyor

Dalıp gittiğin anılardan
Arkası kesilmeyen hayallerden
Uyanmak istemediğin rüyalardan
Seni eski sen yapmayana kadar
Durmuyor, durmuyor.

Boş adımlar attırıyor,
Sokak sokak dolaştırıyor,
Ara sıra yavaşlıyor, dinleniyor,
Daha da şiddetleniyor.

Sonra gece oluyor,
Her şeyin yerini anlamsız bir hüzün
Duvara karşı atılan boş bakışlar,
Biraz müzik kaplıyor.

Ne sen ondan vazgeçebiliyorsun.
Nede o seni daha fazla umursuyor.

Yorumlar