Ana içeriğe atla

Baywatch

Amerikan komedi filmlerine her zaman ön yargı ile yaklaşmış ve izlemekten de kaçınmışımdır çünkü adamların komik bulduğu şeyleri maalesef ben bulamıyorum. Kültür farkından kaynaklı bariz bir sorun var ortada, buda filmlerden zevk almamı engelliyor. Yani izleyebildiğim tek tür Aksiyon / Macera / Komedi karışımı oluyor onda da gülme kısmı dışında film sürükleyici ise sonunu görebiliyorum. Neden bunu anlattım, çünkü Baywatch beni ciddi anlamda bir çok sahnede güldüren ilk Amerikan komedi filmi oldu. Benim gibi olanlar varsa bunu bilerek yazıyı okumalarını istiyorum.

NOT: Baywatch, eski bir dizi aslında. Bu yeni bir sinema uyarlaması bunu da belirtmek lazım.

Hangi sahilde geçtiğini unuttuğum bu filmde can kurtaran abilerimizin işine olan inancı ve verdikleri mücadeleyi mizahi bir sunum ile izliyoruz. Bolca cinsel içerikte bulunmakta. Sonuçta sahil ve bikini ile kombine olmuş Amerikan komedi filminde başka ne bekleyebilirsiniz ki?

Film yeni can kurtaran olacak stajyerlerin seçilmesi ile başlıyor. Hikayesi ve içerisinde yaşananların çok mu kendine özgün? Hayır! Ama eğlenceli yaklaşımı sayesinde bunu göz ardı edebiliyorsunuz.

Şişman ve hantal bir adamın ateşli hatunla olan yakınlaşması, eski bir teğmen olan kaslı abimizin ekibe liderlik etmesi ve işine herkesten çok inanması, kendini beğenmiş bir adamın tüm yaşadıklarından ders alıp doğru kişi olmak için verdiği mücadele, bunlar çok tanıdık geldi değil mi?


Ben her zaman oyuncuları önemseyen tiplerden oldum. Yönetmen, arka planda kimin olduğu pek umurumda olmadı. Bu filmi izlememde ki en büyük etkenlerden biri de zaten Dwayne Johnson oldu. 

Yukarıda not düşmüştüm kocaman, okumadıysanız diyecek lafım yokta, bu not neden önemli ona değinmek istiyorum. Film içerisinde, eski tv serisinde oynayan David Hasselhoff ve Pamela Anderson kısa da olsa bir sahnede karşımıza çıkıyor. Sonra benim gibi demeyin "Bu adam/kadın ne alaka, nereden çıktı!" Adamlar gönderme de bulunmuş o kadar.

Film hakkında bahsedilecek pek bir şey de yok dostlar. İzleyin ve keyfinize bakın, zaman kaybı olmayacağını garanti ediyorum. Şimdiden iyi seyirler!

Yorumlar